1. Meld je retour aan via de link retour aanvraag onderaan onze retour pagina.
2. Pak je retour in
Doe de artikelen die je terug wilt sturen in hun origineel en onbeschadigde verpakking en stop vervolgens alles zoveel mogelijk in één doos. Het liefst in een bezorgdoos zo help je ons om je retour sneller af te ronden. Het product hoort in de oude staat weer ingepakt te worden, zodra deze niet in de oude staat retour wordt gestuurd rekenen wij hier kosten voor. Let op! de kosten die u dan moet betalen is van uw bestelde product / producten. Waarom? hierdoor omdat wij het item / item's niet meer kunnen verkopen in oude staat en het dan vernietigd moet worden.
3. Overhandig je retour aan de ophaaldienst
Je ontvangt een bewijs met je track & trace code.
4. Je geld terug binnen 7 dagen
Nadat je het retour hebt overhandigd, storten we binnen een week je geld terug. Maak je gebruik van Achteraf betalen of Gespreid betalen? Dan verrekenen we het retour bedrag op je factuur.
5. Bezorgkosten boven de 200,- euro zijn gratis en retour kosten zijn voor eigen rekening.
6. Wie jouw retour ophaalt? dit gebeurd door een PACKS of Post NL bezorger.
Bij het aanmelden van je retour zie je direct wie en wanneer jouw retour wordt ophalen. Is er toch nog iets onduidelijk? dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
7. LET OP! SALE MAG NIET GERUILD OF GEROUTINEERD WORDEN.